neděle 11. srpna 2013

Nápady a jejich realizace

Živím se jako tvůrce software, poslední dekádu jako tvůrce webového software, kterému se říká webové aplikace. (Třeba damstovku.cz je webová aplikace, ne jen obyčejná webka, kde jsou produkty, o nás, kontakt a úvodní stránka. Něco to dělá s daty které zadáte, proto je to aplikace.)

Můj mozek je zvyklý neustále vymýšlet řešení problému. Proto mě stále napadá jak vylepšovat dámstovku, aby něco ... . Říkám si, kdybych tak měl finance to vše zrealizovat... Ale je otázka, jestli by to vedlo ke zlepšení. Proto jsem vděčný za zpětnou vazbu, když mi někdo někam (třeba do diskuse) napíše tohle vám chybí, toto bych ocenil ... . Pak má smysl to realizovat, protože to není jen výplod snaživého mozku ale přání opravdového uživatele stránky.


Jindy vznikne evidentní potřeba nějaké funkcionality (zejména když aplikaci autor sám párkrát použije :D), nebo když to brání dalšímu rozvoji, rozšíření pole působnosti. Do této kategorie bych zařadil poslední úpravu, co jsem udělal o víkendu.  Po aktualizaci je možné přidat lépe zacílené poptávky! Tedy nejen "tomu kdo... " ale i například: Dám 200 té, která ... nebo Dám 400 za ...  Šlo mě o to, aby bylo možné zadat poptávku i po věci, a přitom mi došlo, že jsem také trochu diskriminoval ženy, takže jsem doplnil i tuto možnost.

Nyní je tedy možné zadat poptávku:
"Dám dvě stovky za klasický starý budík." nebo "Dám tři stovky té, která si na nehty nalakuje moje jméno."



Myslím že to rozšiřuje možnosti použití www.damstovku.cz. Co myslíte?
Budu rád, když zde napíšete vaše názory, co vám chybí, nebo co byste se rádi dozvěděli.



Žádné komentáře:

Okomentovat